Loading...

Tinggal Serumah Dgn Bapa Mertua, 1 hari Suami keluar. Permintaan PELIK Bapa Mertua Buat Aku TAKUT !!!

| November 8, 2017 | 0 Comments

Tinggal Serumah Dgn Bapa Mertua, 1 hari Suami keluar. Permintaan PELIK Bapa Mertua Buat Aku TAKUT !!! | SINAR HARIANI – Assalamualaikum admin. Saya keliru dan serba salah dengan suami saya sekarang ni, saya dengan suami baru je berkahwin 1 tahun 3 bulan tapi takde zuriat lagi.

Saya dengan suami tinggal dengan bapa mertua dan kak ipar saya. Mak mertua saya sudah meninggal 3 tahun lepas.

Ceritanya macam ni, petang tadi saya duduk berdua je dengan bapa mertua, suami saya keluar pergi jumpa kawan dan kakak ipar saya tak ada kat rumah, dia bekerja.

Tiba2 bapa mertua saya cakap ada benda nak cakap ni, lepas tu saya cakap laa kenapa?. bapa mertua cakap “takpe laa lain kali je laa cakap”, tapi saya paksa jugak suruh bapa mertua cakap.

Loading...

At last dia cakap, mula2 duduk jauh tetiba2 duk dekat dengan saya. Time tu saya tak rasa apa2 sebab selama ni biasa je. Bapa mertua cakap dia dah lama tak “bermesra” sejak mak mertua sakit sampai laa mak mertua meninggal dekat 7 tahun dah.

Lepas tu bapa mertua cakap nak try duduk dekat ngan saya nak pegang² tangan. Kalau masih berfungsi lagi dia cakap nak kahwin.

Dia tanya “boleh tak” tapi saya cakap tak boleh sebab pagi semalam saya ada urut kaki dia sebab dia rasa sakit. Masa saya sentuh kaki dia 2, dia cakap rasa lain macam. sebab 2 dia nak try duduk kat saya …

Aduh laa masa 2 hanya Allah je yang tahu perasaan jantung saya mcm mna bila dia cakap nak pegang, habis seluruh badan saya menggeletar dan berdebar kalau dalam otak jangan cakap laa saya asyik fikir suami saya je.

Lepas saya cakap “tak boleh” banyk kali jugk dia tanya “boleh tak” saya terus cakap “tak boleh” dia cakap lagi dia kesian tgk sya sbb asyik duduk kat rumh je.

Suami keluar gi jalan sorang². Saya senyap je tak habis kat situ, bapa mertua tanya lagi “boleh ke tak” saya ckp lagi “tak boleh” and than terus bapa mertua suruh saya berjanji dengan dia supaya tak bagitau kat suami saya dan adik beradik suami saya termasuk laa mak ayah saya.

Katanya dia malu dengan anak-anak dia.

Saya buntu tak taw nk luah kt sapa sebab saya dah janji dengan bapa mertua tak bgtau kat siapa2 termasuk suami saya sendiri skrng ni sye jd sebersalah dgn suami saya.

Kalau saya bagitau suami takut dia tak percaya klau bgtau kakak ipar sye lagi laa dia tk percaya …. ape yg perlu sye buat skrng ni.

maaf laa kalau tak faham apa yg sye cerita kn sbb sye bukan pandai sngt nk bercerita…

Sumber:- KisahRumahTangga

Loading...

Tags: , , , , , ,

Category: Luar Biasa dan Pelik

About the Author ()

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *